- opony sportowe(53)
- DRIFT(16)
- opony dymiące(11)
- opony letnie 18'(0)
- opony letnie 17"(2)
- opony letnie 16"(12)
- opony letnie 15"(17)
- opony letnie 14 "(12)
- opony letnie 13"(5)
- opony letnie 12"(0)
- opony dostawcze bus letnie(5)
- opony rolnicze bieżnikowane(11)
- opony kolcowane(8)
- opony do kolcowania(66)
- opony dostawcze bus zimowe(19)
- opony zimowe 19"(1)
- opony zimowe 18"(0)
- opony zimowe 17''(26)
- opony zimowe 16"(30)
- opony zimowe 15"(25)
- opony zimowe 14"(17)
- opony zimowe 13"(3)
- opony zimowe 12"(0)
- opony całoroczne 15"(3)
- opony całoroczne 16"(10)
- opony 4X4(48)
- opony 4x4 szosowo-terenowe(18)
- OPONY NOWE(6)
- Nowości
- Promocje
- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje
240,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
155/70R13 RAPTOR EVO 2000 OPONA SPORTOWA SZUTROWA BIEŻNIKOWANA ecoopony
Opis
Opony są wzmacnione na boku.
Opony posiadają również otwory do kolcowania, gdzie można zastosować kolce o długości 11 mm w ilości 120 sztuk.
Opony występują w trzech twardościach: miękkie , średnie i twarde.
Podczas pokonywania pierwszych 400 – 500 km od zamontowania opon
kolcowanych, należy unikać, jeżeli możliwe, gwałtownego przyspieszania,
pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach oraz gwałtownego hamowania.
Umożliwi to kolcom właściwe ułożenie się w otworach, dzięki czemu będą one
poprawnie funkcjonować przez cały okres eksploatacji opony. Nie można
zakładać nowych kolców w miejscach, gdzie ich brakuje w oponie, ponieważ nie
utrzymają się one w otworach utworzonych przez poprzednie kolce. Otwory na
kolce powstają w procesie wulkanizacji opony. Natomiast w oponach do maszyn
ciężkich, otwory te powstają po zakończeniu procesu wytwarzania opony.