- opony sportowe(52)
- DRIFT(16)
- opony dymiące(11)
- opony letnie 18'(0)
- opony letnie 17"(2)
- opony letnie 16"(12)
- opony letnie 15"(14)
- opony letnie 14 "(12)
- opony letnie 13"(5)
- opony letnie 12"(0)
- opony dostawcze bus letnie(5)
- opony rolnicze bieżnikowane(11)
- opony kolcowane(9)
- opony do kolcowania(68)
- opony dostawcze bus zimowe(16)
- opony zimowe 19"(1)
- opony zimowe 18"(0)
- opony zimowe 17''(25)
- opony zimowe 16"(29)
- opony zimowe 15"(27)
- opony zimowe 14"(17)
- opony zimowe 13"(3)
- opony zimowe 12"(0)
- opony całoroczne 15"(3)
- opony całoroczne 16"(10)
- opony 4X4(48)
- opony 4x4 szosowo-terenowe(19)
- OPONY NOWE(3)
- Nowości
- Promocje
- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje
240,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
185/60R15 RAPTOR ANNELIE OPONA SPORTOWA SZUTROWA BIEŻNIKOWANA ecoopony A200
Opis
Opony są wzmocnione na boku.
Opony mogą być wyposażone w niestandardową ilość kolców. Normalna opona posiada do 50 kolców na 1m obwodu. Opona 185/60r15 posiada obwód toczny średni 1915 mm więc jest w niej nie więcej niż 100 kolców. W naszym produkcie kolców jest 440- 4 razy więcej, czyli 4 razy więcej punktów podparcia i 4 razy więcej zadowolenia z jazdy po drogach zaśnieżonych i oblodzonych. Opony z 440 kolcami są stosowane z dużym powodzeniem w jeździe na lodzie.
Istnieje kilka możliwości konfiguracji takiego uzbrojenia opony.
We wszystkich przypadkach opona ma specjalny materiał na bieżnik, specjalną mieszankę gumy, kauczuku, która mocno przytrzymuje kolce, żeby nie wypadały podczas jazdy.
- Pierwszym rozwiązaniem jest zastosowanie krótkich cywilnych kolców, bez żadnych dodatków wspomagających utrzymanie kolca w odpowiednim położeniu. W tym wypadku działa siła tarcia metalu o gumę.
- W drugim przypadku jest zastosowani e specjalnych używanych w sporcie profesjonalnym długich kolców o średnicy fi 8 i długości 12,5 mm wykonanych ze stali, z wyszczupleniem ,żeby opona była lżejsza z końcówką z twardego materiału nieścieralnego przy jeździe po asfalcie. Przy tej konfiguracji stosujemy klej do łączenia gumy z metalem, celem zwiększenia siły utrzymania kolca w swoim położeniu roboczym.
- Trzeci sposób to zastosowanie mniejszej liczby koców np. 200 sztuk, gdy można wybrać kolce cywilne bez kleju lub sportowe z klejem.