
- opony sportowe(53)
- DRIFT(16)
- opony dymiące(10)
- opony letnie 18'(0)
- opony letnie 17"(2)
- opony letnie 16"(12)
- opony letnie 15"(17)
- opony letnie 14 "(12)
- opony letnie 13"(5)
- opony letnie 12"(0)
- opony dostawcze bus letnie(5)
- opony rolnicze bieżnikowane(11)
- opony kolcowane(8)
- opony do kolcowania(67)
- opony dostawcze bus zimowe(19)
- opony zimowe 19"(1)
- opony zimowe 18"(0)
- opony zimowe 17''(27)
- opony zimowe 16"(30)
- opony zimowe 15"(25)
- opony zimowe 14"(17)
- opony zimowe 13"(3)
- opony zimowe 12"(0)
- opony całoroczne 15"(3)
- opony całoroczne 16"(10)
- opony 4X4(48)
- opony 4x4 szosowo-terenowe(18)
- OPONY NOWE(6)
Nowości
Promocje

- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje


205/50R16 DRIFT OPONA MIESZANKA pro
240,00 zł

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

205/55R16 RSI OPONA ZIMOWA BIEŻNIKOWANA ecoopony
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Opis
Opony posiadają otwory do kolcowania, gdzie należy zastosować kolce o długości 12 mm w ilości 110 sztuk.
Podczas pokonywania pierwszych 400 – 500 km od zamontowania opon
kolcowanych, należy unikać, jeżeli możliwe, gwałtownego przyspieszania,
pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach oraz gwałtownego hamowania.
Umożliwi to kolcom właściwe ułożenie się w otworach, dzięki czemu będą one
poprawnie funkcjonować przez cały okres eksploatacji opony. Nie można
zakładać nowych kolców w miejscach, gdzie ich brakuje w oponie, ponieważ nie
utrzymają się one w otworach utworzonych przez poprzednie kolce. Otwory na
kolce powstają w procesie wulkanizacji opony. Natomiast w oponach do maszyn
ciężkich, otwory te powstają po zakończeniu procesu wytwarzania opony.
kolcowanych, należy unikać, jeżeli możliwe, gwałtownego przyspieszania,
pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach oraz gwałtownego hamowania.
Umożliwi to kolcom właściwe ułożenie się w otworach, dzięki czemu będą one
poprawnie funkcjonować przez cały okres eksploatacji opony. Nie można
zakładać nowych kolców w miejscach, gdzie ich brakuje w oponie, ponieważ nie
utrzymają się one w otworach utworzonych przez poprzednie kolce. Otwory na
kolce powstają w procesie wulkanizacji opony. Natomiast w oponach do maszyn
ciężkich, otwory te powstają po zakończeniu procesu wytwarzania opony.
Opinie o produkcie (0)

