PRODUCENCI

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

POMOC

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
 

Jak złożyć zamówienie ?

Wybierz towar. Dodaj go do koszyka. Tam skoryguj ilość, jeżeli ma być większa niż 1szt. W ten sam sposób dodaj do koszyka kolejne towary. Jeżeli masz już wszystko, wybierz w koszyku formę płatności, podaj dane zamawiającego i adres wysyłki. Czekaj na e-mail z prośbą o potwierdzenie. W wiadomości znajdziesz link - kliknij go. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
 
 
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT oraz kartę gwarancyjną . Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Przelewu możesz dokonać w dowolnym banku lub na poczcie. Numer konta znajdziesz na stronie 'O firmie'. Przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.
 
Czy mogę płacić mTRANSFEREM?
 
Tak. Wystarczy, że posiadasz rachunek w mBanku. Po złożeniu zamówienia, na stronie wyświetli się przycisk 'mBank', po naciśnięciu którego zostaniesz przekierowany na strone swojego banku. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji gdy tylko centrum autoryzacyjne poinformuje nas o wpłacie.
 
Czy moja paczka została już wysłana ?

Nadanie paczki potwierdzamy e-mailem. Jeżeli składając zamówienie byłeś zarejestrowany, to status realizacji możesz także sprawdzić logując się do naszego sklepu.

Nadanie paczki potwierdzamy e-mailem. Jeżeli składając zamówienie byłeś zarejestrowany, to status realizacji możesz także sprawdzić logując się do naszego sklepu.
 

Czy mogę zmienić zamówienie ?

Jeżeli po złożeniu zamówienia znalazłeś w nim błąd, chciałbyś zamówić inny towar lub wybrać inną formę dostawy lub zapłaty - po prostu poinformuj nas mailem lub telefonicznie.
Z oczywistych względów nie ma możliwości zmiany zamówienia, jeżeli paczka została już nadana.
 
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailem ?

Tak. Jeżeli jest Ci wygodniej lub nie potrafisz zlożyć zamówienia przez nasz sklep, możesz złożyć zamówienie mailem ecoopony@ecoopony.pl -(podając rozmiar, rodzaj i ilośc opon, pełne dane do wysyłki, numer telefonu, formę płatności, opcjonalnie dane do faktury) lub po prostu zadzwoń do naszego konsultanta na numer +48 503 574 218.

 
 
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

KOSZYK

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Click Shop | Hosting home.pl